Donnerstag, 22. Oktober 2009

Who I Am...

I'm a simple girl,
and I'm easy to please.
I don't see my life as a loan,
I've done paid off my fees. I've been through a lot,
shattered heart and all.
But I was given the strength,
so I can still walk tall. I've had my share of the bad,
but also my share of the good.
I try my hardest in all that I do,
because I know that I should. I can't fail unless I give up,
and I'm not that kind of girl.
My life is worth living,
I'm going to give it a whirl. I'll make my dreams come true,
regardless of the obstacles in my way.
I'll keep walking down the road,
to a more successful day. My dreams are big,
and I have determination.
I've told you who I am,
this is my explanation...

Kommentare:

  1. Ist das von Dir? Gefällt mir...

    Maurice ;-)

    AntwortenLöschen
  2. Hey und vielen herzlichen Dank mal wieder für Deinen Besuch auf meiner Blogger Site Maurice.

    Yep, die Zeilen sind von der kleenen Jas ;-)

    AntwortenLöschen
  3. ...sehr schönes Foto! Beim Text wolltest du dich bestimmt nicht entscheiden: Reime ich jetzt oder lieber nicht? ;-)

    Jan

    AntwortenLöschen
  4. ... Hi Jan und Danke für Deinen Seitenbesuch und die Zeilen, freut mich sehr. So ähnlich war es wirklich zum Anfang, habe mich dann aber durchgedrungen es so zu machen. Wünsche Dir noch einen tollen Tag "Namensvetter" ...

    AntwortenLöschen
  5. ...Hi Jasmin, danke, Dir auch einen schönen Tag "Initialenmitbenutzerin" ...

    AntwortenLöschen